BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »

Sunday 27 November 2011

PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA ~ Harimau Muda !! AUUWWWMMMMM !!!!

Haluuuuuuuuuuu.....waaaaa !! miss my blog ar..lma x update...it's ok ! today,, dis fanatic football girl have a story telling....wkwkwwkwkw...cuba korang tengok gmbr kat bawah tuu....



yes !! it's about football !! hehe...did u watch when Malaysia vs Indonesia last few weeks...??
they were fighted for gold ...i'm really excited to watch it...
Me and my family teriak2 like a crazy time goal Malaysia....hahaxD
but time goal Indon...all of us maki2 tuu Indon...
jahat kann ?! heee....
but we're really nervous when the time penalty comes...
fuhh !! I feel my heart beat running too fast ...
like i'm the one who's playing there !!!
BTW, mmg player Indon tuu champion...
especially c Bonai tuuu...
eee...pndai tul acting dpn refree...kan3
but at last kemenangan bpihak jugak kpd Malaysia ~
PADAN MUKA INDON !
wkwkwkwkwkwkwkw
jahat !
trus my sister said ~ bgs kmu balik rumah masak tempe laa...
dia ckp tuk pnyokong Indon ..
hahaxD funny btol kann...
crazy sister ~

now what ? hoho...player Malaysia sumenya cute and hensem2 kann ?
hoho...korang minat sapa ? me ?
ooo....it's a secret laa...
ok la ..ok la...I'll tell u laa...
I minat c KHAIRUL FAHMI CHE MAT and the most is NAZMI FAIZ MANSOR...
hehehe...dua2 ponn cute...actually sume player ponn aq syg...
tapi yg dua tuu the most laa..
maw tengok btapa fanatic nya aq kat c Nazmi tuu..
meh cni aq bgi tengok...!!


now u know my gilerr fanatic like what ??
hehe...i'm cute rite...? he's hensem kann ? 
secocok kann...if yes , angkat kening...hoho...

NOW !! korang sume tengok nee my favourite song..
check dis out ~

GEMURUH SUARA - LAGU TEAM MALAYSIA
(SUKAN SEA)




and that's all for today...
chow !

0 feedback: