BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »

Monday 23 January 2012

I MISS MY AL-FALAH :'(

Assalamualaikum Helo Konichiwa !
long time no see you dear stalkers..
I know you guys missing my new post :P

lalalalalalala
back to the title :(

hey dear stalkers.
this post especially khusus for my AL-FALAHIANS
I miss you all so much !
it's good if you can operate my heart and see it on your own :(

dear classmate ~
how's your doing ?
we're sepaerated too far.
sazwa and cowen ~ SM TEKNIK
wahyun ~ LOK YU
iqah , nonoy , cani , fifiey , masturah , abid , hamdi, farid , syifa, 
nasha , zharfan  and all laa. penad nak tulis 
u all sume gi ST :(
syahmi , fazdly ~ eko 1 
pikah ~ eko 2
eirah , azlina ~ ICT
amira , farra ~ SM P 

tggl lerrr aq , hasma and irda jerr kat klas STEK tuu..

you all x miss kat aq kerr ?
seriously ! I miss you guys :(
SO DAMN !
jgn ketawa time korang bca post nee :(
aq x penah seserius nee ..

for the girls yg aq rpat ,,
IQAH 
CANI
NONOY
SAZWA
COWEN 
EIRAH
PIKAH
FARRA
AMIRA

please accept my apologize :(
aq nak mntak maaf kat korang
seriously nee bukan maen2.
aq tau aq byk bt salah kat awek2 kat atas tuu..

for the rest ,,
aq nak mntak maaf jugak.
sbb aq tau mulut aq nee kadang2 lancang ckit.

aq ckp pnjg lebar ponn x guna kalau aq x ckp sal satu bnda nee..


ILOVEYOUGUYS <3

jgnnangestaubiladahbacapostnee :(

harapkorangtaklupakataku 



0 feedback: